Мерчандайзинг

Мерчандайзинг – це оптимізація системи торгівлі, пов’язана з підготовкою товарів, їх рекламою, а також стимулюванням торгової діяльності.

Дозволяє виділити продукцію Вашого бренда серед великої кількості товарів тієї ж категорії.

Пріоритетну роль вдіграє грамотна викладка продукції – завдяки їй товарам можна надати більш привабливий вигляд, звернути увагу покупців на певні продукти і так далі. Тобто, це безпосередньо представлення товарів, від ефективності якого залежить і обсяг продажів.


Як працюють правила мерчандайзингу?

Людина, яка приходить в магазин, хоче робити покупки максимально комфортно. Тобто, без тривалих пошуків потрібного товару, зі зручним порівнянням цін і характеристик однотипних продуктів. І грамотна викладка забезпечує це. В результаті покупець виходить з магазину задоволеним, а значить, він повернеться. Але це тільки один аспект.

Другий - стимуляція спонтанних, імпульсивних покупок. Людина не планувала купувати цю річ або продукт, але купила. Чому? Вона сам не знає, але фахівці чудово розуміють – це ефект продуманої викладки товарів.

Залежно від того, організовується мерчандайзинг продуктових магазинів, магазинів одягу, запчастин або госптоварів, використовують певні принципи викладки продукції.

Ми маємо розроблену систему викладки продукції під кожну групу товару і завжди узгоджуємо наші дії з клієнтом.

© 2012—2023 Smarty Family